luni, 9 mai 2011

Londra, feriti-va de Western Union !

Daca aveti de gand sa mergeti in Londra..feriti-va de western union, astazi am tras concluzia cand un membru din familie ( o verisoara ) a incercat sa trimita bani in Romania...cand cu stupoare a constatat pe pielea ei ...ca ,,jigodiile ciorditoare" din Romania sunt mici copii pe langa ,,jegosii de negri" din...regatul unit al marii britanii si asta in plina zi, la ghiseu, dupa completarea formularului in momentul in care a scos portofelul sa transfere banii...acestia i-au fost tranferati fortat cu tot cu portofel..cu acte de identitate spre un ,,jegos ciorditor negrotei" si atunci ne-am intrebat..oare Londra-i mai sigura in comparatie cu Bucurestiul..unde nu am mai auzit pana acum de vreun imputit din asta care sa te fure ziua-n amiaza mare..si din sediul unei ,,banculite" deoarece asa-s la ei majoritatea punctelor de Western Union, sau mai bine zis noi ne pazim mai bine..cu paza la intrare, alarma..buton de panica..ceea ce la ei nu exista...iar politia a venit la fata locului dupa 10 minute, asa ca dupa acest incident am ajuns sa trag concluzia..ca Romania oferta mult mai multa siguranta in interiorul institutiilor bancare..parerea mea, in rest drum bun si..feriti-va de MAGARUSi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cu siguranta comentariul tau e foarte important pentru noi si ne asumam publicarea lui cu urmatoarele conditii:
-Fara spam, fara injurii si cuvinte obscene..nu-i frumos :))